martes, 13 de septiembre de 2011

outside

a vegades em dono compte de que desconecto de tothom, m'adono que a vegades estic molt a sobre d'algunes persones i m'aparto d'altres..sense voler, però adonant-me, i no vull fer sentir malament, però a vegades ho faig, i això em fa sentir humana, amb dret a cometre errors o simplement deixar fluïr el meu caràcter i ser com sóc, que les coses forçades no surten bé. Entro en el meu món i no surto.No tinc energia pero poder regalar somriures, tot i que a vegades voldria deixar de riure com una boja, per somriure,pero entonces..esa no sería yo. 
Que las cosas, resultan que sí, que són más bonitas sin retocar.Que la locura de experimentar te hace sentir el doble de feliz.



1 comentario:

  1. solo sé tu, que a los otros ya nos gusta como eres.

    ResponderEliminar